חיפוש

אורך המסלול: 240 ק"מ
מַעֲלֶה: 1452 מ
מוֹצָא: 2299 מ

בשבת בבוקר יצאנו לסיור אופניים ברחבי דרום היער השחור. על פי הפרסומת, "כמעט ואין עלייה בגובה", האם זה בכלל אפשרי?

התחלנו את הסיור שלנו לא כמו הסיור המקורי בהינטרצרטן, אלא ב פלדברג ואז נפגש לנצקירך על שביל האופניים הדרומי של היער השחור. מכיוון ש 230 הקילומטרים צריכים להיות מאחורינו ביום ראשון בערב, תוכננה מהירות ממוצעת של 25 קמ"ש. כדי לא לעבור באזל כדי לנהוג, החלטנו להפסיק את הגרסה לוראך ובחרנו ברוממינגן שבמרקגרפלרלנד כבימה. למרות שילוט טוב, העדפנו להסתמך על מכשיר ה- GPS שלנו שהראה לנו את הדרך בשעה טובה.

למות סיור האופניים כולו פועל בעיקר בכבישי אספלט עם מעט תנועה או ללא תנועה. אלה היו כמובן תנאים אידיאליים כדי להגיע ליעד שלנו של 25 קמ"ש. הסיור לריינפלדן היה מגוון מאוד ובאמת כמעט ללא מטרים אנכיים. החלק של בוננדורף אחרי שטולינגן הדרך אפילו מובילה בירידה במהירות ואז רצה בשביל אופניים יפה במקביל ל וואטאך עם שיפוע קל לריין.

עיירות יפות כמו לאופנבורג או באד סאקינגן חיכו לנו על הריין. במקום לבחור את המסלול השטוח דרך באזל, החלטנו על המסלול ההררי יותר דרך לוראך והגענו לשאלבאך לקראת הערב. זו הייתה שלב יום נחמד מאוד עם נוף נופי, מעבר לשמורת המשחק ושוואננווייר.

יום 2 - מארקגרפלרלנד

לאחר מזנון ארוחת בוקר עשיר בפנסיון "אלטה פוסט" רכבנו מחוזקים לקראת 80 ק"מ האחרונים. בזמן שהיינו בדרך לכיוון קנדרן, הרכבת קנדרטל ההיסטורית אדה לעברנו.

עם גרסה זו יש עליות קלות, שהופכות גם את הסיור למגוון.

אחרי טיפוסים קצרים קטנים זה ירד ל רעים בלינגןשם הגענו ל ריין. באמת שלא הייתה כאן גבעה אחת, רק שבילים ארוכים ושטוחים ואספלט. מ- Neuchâtel עזבנו שוב את השביל על הריין ונסענו דרך שדות תירס וטבק. זמן קצר אחרי הצהריים הגענו לעיר האוניברסיטה פרייבורג ומאוחר יותר המטרה פנימה קירשצרטן.

Fazit

שביל האופניים הדרומי של היער השחור הוא דרך נחמדה מאוד להכיר את האזור. ההצהרה "כמעט ללא הבדל גובה" נכונה גם כן, יש באמת רק כמה עליות קטנות ואלה אינן ארוכות מדי. הגענו למטרה שלנו תוך יומיים, אך המלצתי תהיה לתכנן לפחות שלושה או ארבעה ימים לכך.

מידע כללי ונתוני GPS רשמיים ב www.suedschwarzwald-radweg.de

תמונה באדיבות סטפן אסאל - Datacreate Asal

מפת מסלול

רשימה

מֵידָע
לחץ על הלחצן או הרכיב הבא במפה כדי לראות מידע עליו.

השביל שלי

פּרוֹפִיל

50 100 150 200 5 10 15 מרחק (ק"מ) גובה (מ ')