פורטל היער השחור

שם פרטי: וידן
אורך המסלול: 35 ק"מ
נקודת התחלה: מינהל ספא וידן

הכביש L 123 לכיוון WiedenerEck כ 2.5 ק"מ עד לדרגה הגדולה. משם הדרך לכיוון אונגנדווידן. נשאר בצד הדרך. אחרי מחסום, המשיכו בדרך הלא עשויה. מעבר לשער הבקר.

במזלג הכביש פונים ימינה לכיוון Knöpflesbrunnen. במזלג הבא לכו ישר קדימה לכיוון Knöpflesbrunnen. כעת ירידה קלה למפלט ~Auf der 5chanz" והמשך לצומת Dachsrain.

בחרו בשביל העולה מעט לכיוון Knöpflesbrunnen (מעוין כחול). מההתפצלות בכביש, עוד 1,5 ק"מ אל Almgasthaus Knöpflesbrunnen האידילי מאוד. לאחר מכן קחו את אותו המסלול חזרה אל המזלג בכביש. משם ממשיכים בשביל (שביל פנורמי) שיורד שמאלה בשולי היער. לאחר כ-2 ק"מ השביל הרחב מטפס בחזרה עד ל"דכסריין". בשביל הרחב (כמו הדרך לשם) למפלט על השנץ. עקבו אחר השלט Winkelstüble Muggenbrunnl Oberhäuser חצי ימינה. לאחר נסיעה קצרה מגיעים ל-Gschwender Höhe (Hölzle). סעו בשביל שמאלה לכיוון בודן. במזלג גדול בכביש ב- Wasserbüttenenden, פנו שמאלה בשביל רחב עד למקלט "Auf den Boden". ראשית התמצאות על המעוין האדום (מערבה לכיוון פלדברג). קצת אחרי הנקודה הגבוהה ביותר של הסיור, עזבו את השביל עם המעוין האדום ועקבו אחר כיוון המעוין הכחול שוינסלנד השלכות. סע לכביש הכפרי, פנה שם ימינה. בחניון מעלית הסקי, השאירו את הכביש הראשי בצד ימין ופנו בשביל הטבעי (מעוין כחול). כשנראה בית השביל (עצירת ההתרעננות), פנה חדה ימינה.

לאחר מכן עקבו אחר המעוין האדום אל תוך Langenbachtal. לאחר קטע תלול, עזבו את Westweg (מעוין אדום) במזלג הבא. ממשיכים ברכיבה בשביל הרחב הפונה שמאלה. ביציאה מהיער השביל מוביל למטה. זהירות: כ-100 מ' אחרי עקומת S יש לחצות את הטרובלסבך מימין. שביל הטבע לכיוון Muggenbrunn-Oberhäuser הופך לכביש אספלט קטן. ברובע Oberhäuser, עקבו אחר שביל הטבע המוביל אל "Gschwenderhöhe".

משם, אחרי 200 מטר במורד העמק, תגיעו למזלג בשביל (ראו שלב 0-3 כלפי חוץ. בדרך / דרך תמיד כלפי מטה וידן.

הורדה

מפת מסלול

רשימה

מֵידָע
לחץ על הלחצן או הרכיב הבא במפה כדי לראות מידע עליו.

השביל שלי

פּרוֹפִיל

50 100 150 200 5 10 15 מרחק (ק"מ) גובה (מ ')