חיפוש

שם פרטי: Schnau
אורך המסלול: 34 ק"מ
נקודת התחלה: שנאו / כנסייה

התחילו ביציאה של Schönau לכיוון Tunau. אתה נוסע כ-300 מ' על הכביש לכיוון Tunau. קצת לפני הכניסה לעיירה, פונים לשביל האופניים ויזנטל שממשיך אליו באזל מוביל ונוסעים לאורכו עד שמגיעים שוב לכביש הראשי. אחרי המתקן לטיהור שפכים נוסעים מרחק קצר בכיוון B317 Schnau, חצו את זה לאחר כ-50 מ' והמשיכו בשביל האופניים Wiesental עד Fröhnd.

כשמגיעים לפרונד-אונטרקסטל, קחו את האפשרות הראשונה בצד ימין ועברו על פני אורוות רכיבה לכיוון החצר. אנו עוקבים אחרי "היהלום הכחול" מעל עלייה תלולה לחוף. כשאנחנו מגיעים לחוף, אנו עוקבים אחר הכביש העובר ימינה אל המזרקה, שם נפנה בחדות שמאלה לעבר זייגר, האו ו בלצ'ן מ. אתה עוקב אחרי Hirtenweg, נהנה מנופיו היפים של ויזנטל וממשיך לאורך "היהלום הכחול" עד Kammfichte. באשוחית, שעומדת למעלה מ -90 שנה, שמור שמאלה לכיוון המצביע. כשאתה מגיע למצביע, נצל את ההזדמנות הראשונה לרדת למרחק קצר מצד ימין. נפגשים שוב בשביל חצץ רחב שעוקבים אחריו לחניון ההליכה האו.

ב- Hau אתה נוגע ב- L131 אותו אתה לוקח ימינה לכניסה לאוברבולן. בכניסה לכפר פנו לכפר ונסעו במזרקה שבמרכז הכפר משמאל ל"יהלום הצהוב "לכיוון בלשן, אונטר שטולסבן ושוננברג. עקוב אחר "היהלום הצהוב" עד לקילומטר 17,9 ובצומת זה קח ארבעה שבילים ישר בשביל התלול. לאחר כ 200 מ 'תגיע שוב לכביש חצץ רחב שתעקוב אחריו שמאלה. בקילומטר 18,5 הרכבל של בלצ'ן כבר נראה באופק ותוכלו להגיע אליו אם תמשיכו בשביל שמאלה.

בתחנת העמק של רכבל בלשן, סעו כ -500 מ 'בירידה אל K6341, כאשר תגיעו לשם, שמרו שמאלה ואחרי כ -50 מ' פנו שוב ימינה בשביל האספלט לכיוון אוברמולטן. מול בתי היער השחור הישנים, המשיכו בשביל חצץ לעבר הוהטנהוטה וווידנר אק. אחרי עוד 100 מ ', שמור ימינה ופעל אחרי "המעוין הצהוב", בפארק תולעי האדמה קח את ימינה השנייה ואז תגיע אל לוקל (1155 מ').

כשמגיעים ל- Lückle, הגעת לנקודה הגבוהה ביותר של הסיור, ועכשיו אתה קרוב לגן עדן. זה אף פעם לא עולה, אז קח את האפשרות השנייה בצד ימין לכיוון רולשבאך. אתה נשאר באותו שביל עד לנקודת קילומטר 25,8 ונוסע במורד זה, בנקודה זו אתה פונה שמאלה חדה לכיוון "Auf den Winden" ואיטרן. כשמגיעים ל- "Auf den Winden", פנה ימינה ברחוב הצדדי לבתים הראשונים באיטרן, בהדרגה במורד. כ -150 מטר אחרי תמרור העיר, עקוב אחר שלטי ה- MTB לכיוון אוצנפלד ומשמאל וידן. לאחר כ- 200 מטר השביל מתפצל ליד עץ ליבנה ישן, ממשיכים בשביל ימינה. בעיקול הגדול בקילומטר 29,5, צא מכביש החצץ ופנה שמאלה. לאחר כמה מטרים השביל הופך לאספלט, נוסעים על האספלט לזמן קצר ואז מיד פונים שוב, בעקבות שלטי ה- MTB, אל שביל החצץ התלול המוביל כלפי מטה. אל תחמיצו את הנוף המרהיב של אוצנפלד בירידה המהירה. אחרי הירידה התלולה מגיעים שוב לדרך סלולה שעוקבים אחריה שמאלה לבנייני המפעל, בבניין המפעל מימין ומיד אחרי הגשר שוב ימינה ואתה נוסע ישירות לכיוון אוצנפלד. כשמגיעים לאוצנפלד על הכביש הראשי, פנו מספר מטרים שמאלה וימינה מול בית הגסטהאוס "וויזה" לאזור מגורים. עוברים את הגן, המסלול ממשיך על פני האחו. בצד השני של האחו אתה חוזר לשביל האופניים ויזנטל שאחריו אתה עובר לנקודת ההתחלה בשונאו.

תמונה באדיבות סטפן אסאל - Datacreate Asal

הורדה

מפת מסלול

רשימה

מֵידָע
לחץ על הלחצן או הרכיב הבא במפה כדי לראות מידע עליו.

השביל שלי

פּרוֹפִיל

50 100 150 200 5 10 15 מרחק (ק"מ) גובה (מ ')